Blog

Reklama dla sklepu internetowego

Prowadzenie sklepu internetowego nie może zaistnieć bez intensywnej kampanii reklamowej. Dzięki odpowiednim środkom przekazu możemy nie tylko zwiększyć ruch na stronie, ale także poszerzyć grono lojalnych klientów.

Zarówno płatne, jak i darmowe kampanie dadzą zauważalne efekty. Jak jednak skutecznie reklamować swój sklep internetowy?

Czytaj dalej Reklama dla sklepu internetowego

Jak ocenić skuteczność linkowania?

Widoczność witryny jest zależna od wielu czynników. Jednym z najważniejszych jest linkowanie, które wpływa bezpośrednio na ranking wyników wyszukiwania.

Dzięki wartościowym linkom możemy poprawić swoją pozycję i zintensyfikować ruch na stronie. Na czym dokładnie polega link building oraz jakich narzędzi potrzebujemy do mierzenia jego skuteczności?

Czytaj dalej Jak ocenić skuteczność linkowania?

Jak dodać stronę do Google News?

Google News to usługa, dzięki której nasze publikacje mogą być dostępne do ogromnej liczny użytkowników. Daje to duże możliwości dla właścicieli witryn informacyjnych. Warto wiedzieć więc, jakie warunki należy spełnić oraz jak wysłać swoje zgłoszenie do Google News, aby zostało one zaakceptowane.

Czytaj dalej Jak dodać stronę do Google News?

Co to jest konwersja?

Jednym z kluczowych aspektów marketingu jest konwersja. Definiuje ona określone akcje ze strony użytkownika, która przynoszą stronie zysk. Dotyczy ona zarówno branży e-commerce, jak i innych witryn internetowych. Jak zmierzyć współczynnik konwersji oraz jakimi sposobami go powiększyć?

Czytaj dalej Co to jest konwersja?

Co to jest i na czym polega link building?

Link building to jedno z podstawowych narzędzi, z jakiego korzystają agencje SEO. Za jego pomocą możemy nie tylko zyskać nowe, unikalne wejścia na stronę, ale także zwiększyć swoją pozycję w rankingu Google. Warto więc dowiedzieć się, jak działają linki oraz w jaki sposób znaleźć odpowiednie miejsca do linkowania.

Czytaj dalej Co to jest i na czym polega link building?

Co to jest pozycjonowanie?

Pozycjonowanie, inaczej SEO (ang. Search Engine Optimization), to działania, dzięki którym możemy polepszyć swoją pozycję w wynikach wyszukiwarki. Pozwoli to nie tylko na zwiększenie świadomości marki, ale także na zdobycie nowych klientów do naszej firmy. Jakie inne aspekty pozycjonowania warto jeszcze poznać oraz o czym należy pamiętać wybierając agencję SEO?

Czytaj dalej Co to jest pozycjonowanie?

Pozycjonowanie lokalne w wyszukiwarce Google

Pozycjonowanie lokalne to metoda SEO dedykowana dla biznesów związanych z danym regionem. Dzięki niej strona internetowa będzie wyświetlana internautom, szukających usług dla danego miejsca. Pozwoli to na dotarcie do konkretnej grupy odbiorców i zwiększenie dobrego ruchu na stronie. Dla kogo taka usługa jest dedykowana oraz czym różni się od tradycyjnego pozycjonowania?

Czytaj dalej Pozycjonowanie lokalne w wyszukiwarce Google