Google News to usługa, dzięki której nasze publikacje mogą być dostępne do ogromnej liczny użytkowników. Daje to duże możliwości dla właścicieli witryn informacyjnych. Warto wiedzieć więc, jakie warunki należy spełnić oraz jak wysłać swoje zgłoszenie do Google News, aby zostało one zaakceptowane.
Kategoria: pozycjonowanie stron
Czym są dane strukturalne?
Dane strukturalne to coraz szerszy trend SEO. Dostarczają one nie tylko dodatkowych informacji na stronie wyszukiwarki, ale także zwiększają atrakcyjność witryny na tle konkurencji.
Warto poznać bliżej zalety tych mikroformatów oraz ich implementacji na stronie.
Co to jest konwersja?
Jednym z kluczowych aspektów marketingu jest konwersja. Definiuje ona określone akcje ze strony użytkownika, która przynoszą stronie zysk. Dotyczy ona zarówno branży e-commerce, jak i innych witryn internetowych. Jak zmierzyć współczynnik konwersji oraz jakimi sposobami go powiększyć?
Czym jest pozycjonowanie organiczne?
Pozycjonowanie organiczne pozwala na zajęcie wysokiej pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwarki. Wyniki płatne są osiągane zaś dzięki kampaniom Google Ads. Czym się one różnią od siebie i kiedy zdecydować się na pozycjonowanie organiczne?
Co to jest i na czym polega link building?
Link building to jedno z podstawowych narzędzi, z jakiego korzystają agencje SEO. Za jego pomocą możemy nie tylko zyskać nowe, unikalne wejścia na stronę, ale także zwiększyć swoją pozycję w rankingu Google. Warto więc dowiedzieć się, jak działają linki oraz w jaki sposób znaleźć odpowiednie miejsca do linkowania.
Co to jest pozycjonowanie?
Pozycjonowanie, inaczej SEO (ang. Search Engine Optimization), to działania, dzięki którym możemy polepszyć swoją pozycję w wynikach wyszukiwarki. Pozwoli to nie tylko na zwiększenie świadomości marki, ale także na zdobycie nowych klientów do naszej firmy. Jakie inne aspekty pozycjonowania warto jeszcze poznać oraz o czym należy pamiętać wybierając agencję SEO?
Pozycjonowanie lokalne w wyszukiwarce Google
Pozycjonowanie lokalne to metoda SEO dedykowana dla biznesów związanych z danym regionem. Dzięki niej strona internetowa będzie wyświetlana internautom, szukających usług dla danego miejsca. Pozwoli to na dotarcie do konkretnej grupy odbiorców i zwiększenie dobrego ruchu na stronie. Dla kogo taka usługa jest dedykowana oraz czym różni się od tradycyjnego pozycjonowania?